Postavitev spletne strani se sprva zdi verjetno težja, kot v resnici je. Za postavitev funkcionalnega spletnega mesta ne potrebujete znanja programskih jezikov, saj vam je vse, kar potrebujete, na voljo na brezplačnih in prosto dostopnih orodjih za postavitev spletnih strani. Za eno od njih ste verjetno že slišali oziroma, če še niste, pa bi se želeli tega naučiti, potem bo za vas najprimernejši WordPress tečaj, kjer vas bodo naučili zgraditi in objaviti zmogljivo spletno stran. Če želite prek svoje strani prodajati izdelke ali oglaševati storitve, potem je priporočljivo implementirati tudi AdWords oglaševanje, da boste privabili čim večje število potencialnih strank, ki brskajo po internetu in mogoče iščejo ravno tisto, kar jim vi ponujate.
WordPress tečaj vam nudi znanje o optimizaciji strani
Na izobraževanju ne boste samo izvedeli, kako postaviti spletno stran, temveč se boste naučili postaviti dobro optimizirano spletno stran, saj WordPress tečaj poteka s predavateljem, ki vam pomaga pri praktičnem delu. Ključ do uspeha se namreč skriva ravno v optimizaciji, medtem ko AdWords oglaševanje pomeni še dodano vrednost, saj je od obojega odvisno, kako uspešni boste pri realizaciji vaših poslovnih ciljev.
Tako bo prav WordPress tečaj odlična priložnost, da se naučite, kako uporabiti najpomembnejše komponente pri spletnem oblikovanju ter kako nato končno ustvariti in objaviti učinkovito spletno stran. Naslednji korak po uspešni postavitvi in optimizaciji strani je AdWords oglaševanje, s katerim boste najprej določili cilje in jih nato implementirali na vaši novi spletni strani.
Komu je namenjen WordPress tečaj?
Za vse, ki bi torej radi izvedeli, kako zgraditi in objaviti učinkovito in optimizirano spletno stran, bo WordPress tečaj vsekakor prava izbira. Namenjen pa je vsem, ki si sami želijo urejati vsebine na spletni strani, torej tudi lastnikom in urednikom spletnih strani in ostalim, ki že imajo izkušnje na področju marketinga in prodaje.
Za doseganje še boljših prodajnih rezultatov in večje prepoznavnosti je poleg optimizacije koristno implementirati še AdWords oglaševanje, ki je sicer ovrednoteno malo drugače, vendar je pri obeh ključnega pomena to, da so doseženi tisti najpomembnejši kazalci uspešnosti spletne aktivnosti, kot so: registracija na spletni strani, izpolnjeni kontaktni obrazci in uspešno opravljen nakup. Več o tem, kako namestiti želeno temo in dodati posamezne vsebine in strani ter tudi podrobneje o zakupu domen in gostovanja boste izvedeli, če se prijavite na WordPress tečaj.
Kaj vam prinaša AdWords oglaševanje in kaj s tem pridobite?
Obstaja možnost, da prav v tem trenutku nekdo po spletu išče prav vaš produkt ali storitev, ki jo ponujate. Ampak ker nimate spletne strani, vas brskalnik ne bo našel, namesto vas pa imajo svoja spletna mesta že postavljena številni konkurenti, ki vam tako jemljejo potencialne stranke. Glavna pridobitev je torej tisto, česar si najbolj želite: večja prepoznavnost. Še ena prednost, ki vam jo nudi AdWords oglaševanje za razliko od ostalih bolj klasičnih načinov oglaševanja, je tudi ta, da lahko natančno sledite in izmerite vse prihodke od oglasov in vse stroške, ki so pri tem nastali. Strošek pa nastane samo v primeru, ko stranka dejansko klikne na oglas, torej ko izkaže interes, da želi obiskati vašo stran.
Kako pravzaprav deluje v praksi?
Ko bo za vami uspešno opravljen WordPress tečaj, boste imeli funkcionalno in zmogljivo spletno mesto, ki ga morate znati izpostaviti. Vendar je pred vzpostavitvijo oglaševalske kampanje potrebna skrbna analiza dejavnosti vašega podjetja, s čimer se prepoznajo in predvidijo iskalne navade vaših ciljnih kupcev. Nato AdWords oglaševanje poskrbi, da jih boste dosegli ravno takrat, ko so v brskalnik vtipkali naziv oziroma opis vaše storitve ali izdelka. Ko kliknejo na oglas in obiščejo vašo stran, se vam zaračuna že vnaprej dogovorjen znesek za klik, ki za vas predstavlja strošek, zato je AdWords oglaševanje za razliko od ostalih vrst cenovno ugodnejše glede na svoj učinek.