
Vsako podjetje, ne glede na branžo, potrebuje oglaševanje, ki mu omogoči nove kupce in dobavitelje. V 21. stoletju največ prepoznavnosti pridobimo preko spleta, kjer z ADS oglasi enostavno povečamo obisk in prodajo ali prepoznavnost blagovne znamke. Tovrstna reklama deluje na podlagi iskanj, kjer nas z vpisom ključne besede v iskalnik poleg organskih zadetkov srečajo tudi ADS oglasi. Ker pa so usmerjeni in prilagojeni iskanemu ukazu, so veliko bolj učinkoviti. Gre za primer t.i. “iskalnega omrežja”, v katerem so ADS oglasi v besedilni obliki.
Drugo vrsta oglaševanja pa sestavljajo prikazni oglasi, ki jih lahko srečamo po celem spletu. Za primer lahko vzamemo oddih na morju in ker bo kmalu čas dopustovanj, je pametno poleg lokacije letovanja, urediti še vse potrebne papirje, ki jih potrebujemo, v primeru, da pride zdravstvenih stroškov ali kakšnih drugih nevšečnosti na poti. Ko v priljubljenem iskalniku iščemo za ključnimi besedami “Zavarovanje za Hrvaško”, se nam potem na portalih ali spletnih straneh z novicami prikazuje slikovni oglas podjetja Coris, kjer nam zavarovanje zagotavlja od zdravstvene oskrbe pa vse od povrnitev strošku, v primeru vloma v našo nepremičnino.
ADS oglasi nam pomagajo dopusta
Včasih smo za tovrstne storitve odhiteli v bližnje agencije in po katalogih iskali podatke, na koga se obrniti, da ne bi ostali brez zavarovanja za Hrvaško, saj smo večina počitnic preživeli prav tam. Z nekaj kliki in brez stresa lahko rezerviramo celotno doživetje preko računalnika ali pametnega telefona, ki ga ima danes že vsak otrok. Ena izmed možnosti je letno zavarovanje za Hrvaško, ki še posebej prav pride tistim, ki imate pri naših sosedih v lasti vikend, prikolico ali pa plovilo.
Glede na geografsko bližino hrvaških letovišč se mnogi od nas odločijo, da izkoristijo podaljšan vikend in v Istro, Kvarner ali Dalmacijo odidejo večkrat na leto. Tovrstno zavarovanje za Hrvaško vključuje širok nabor situacij in je idealna rešitev za zgoraj omenjene primere. Zavarovanje lahko sklenemo posamično ali v paketu za celo družino, kar je še ugodneje. In najpomembneje – zavarovanje za Hrvaško si lahko uredimo že za ceno malo boljšega kosila. S tem se izognemo dodatnim stroškom, ki nastanejo v primeru bolezni ali poškodbe.
Že imate Coris zdravstveno zavarovanje?
Njihova ponudba ne velja le za zdravstveno zavarovanje za Hrvaško, ampak po celem svetu, le v državi stalnega bivališča ne. Ker nikoli ne veste kakšni pripetljaji vas lahko ujamejo, ko ste od doma, je priporočljivo pretehtati in upoštevati vse možnosti, ki lahko na glavo obrnejo bivanje v tujini. Samo pomislite kakšni stroški bi nastali v primeru bolnišnične oskrbe, če ne bi bili zavarovani. Operaterji v asistenčnem centru poskrbijo za celotno organizacijo pomoči in svetujejo, kateri ‘’varovali’’ paket izbrati. Z nekaj kliki imate v žepu elektronsko polico in vse pripravljeno, vi pa se lahko skoncentrirate na odhod.
ADS oglasi so torej ključnega pomena tudi za zavarovanje za Hrvaško,, saj imajo na ta način iskalci produktov večjo izbiro in možnost, da najdejo zavarovanje, ki ustreza prav njim. Na drugi strani pa ADS oglasi lahko bolj usmerjeno ciljajo končne kupce. Tako na strani povpraševanja in ponudbe pridemo do boljših rešitev in optimiziranih procesov.